marți, 28 aprilie 2009

Profitor

Acum vreo doua saptamani am inceput sa lucrez la un proiect care, din punct de vedere tehnic, cerea niste cunostinte destul de avansate despre lucrul cu baze de date. Am facut proiectul mai mult de nevoie decat de placere. Concluzia dupa 2 saptamani si 3-4 schimbari in design-ul bazelor de date si in programul care interactioneaza cu ele este ca: nu era important pentru mine sa invat sa lucrez la nivel avansat cu baze de date, nu-mi aducea cine stie ce satisfactie profesionala si trebuia sa profit de la inceput de altii si de cunostintele lor in domeniul asta.
Timpul e foarte pretios. Trebuie sa aprofundez doar ceea ce tine cu adevarat de domeniile mele de interes si de calitatile mele native. Pentru restul, trebuei sa am o privire de ansamblu, sa inteleg esenta si sa profit de altii. Da, sunt un profitor in cazuri din astea. Dar cred ca victima tinde sa se simta apreciata si utila.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu